Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(173)
Forma i typ
Gry i zabawki
(90)
Książki
(79)
Poradniki i przewodniki
(40)
Publikacje popularnonaukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Komiksy i książki obrazkowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(136)
wypożyczone
(40)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna Dorośli
(11)
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
(16)
Filia Przy Moście
(4)
Wypożyczalnia Główna dla Dzieci
(42)
Mediateka
(91)
Czytelnia główna
(3)
Wypożyczalnia Błociszewo
(1)
Wypożyczalnia Niesłabin
(5)
Wypożyczalnia Pysząca
(2)
Wypożyczalnia Wyrzeka
(4)
Autor
Hikiert Anna
(10)
Milton Stephanie
(10)
Marsh Ryan
(8)
Grzyb Katarzyna
(7)
Guichard Jack
(7)
Simon Laurent
(7)
Jugla Cécile
(6)
Minor Marcin
(5)
Dąbrowski Grzegorz
(4)
Knizia Reiner
(4)
Baccalario Pierdomenico
(3)
Chvatil Vlaada
(3)
Davey Joey
(3)
Ferrari AntonGionata
(3)
Green Jonathan
(3)
Menzel Michael
(3)
Paleta Alicja
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Socha Piotr
(3)
Sosnowska Barbara
(3)
Stanley Juliet
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Bauza Antoine
(2)
Bouyssou Sarah
(2)
Cochard David
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Delval Julien
(2)
Demaria Marjorie
(2)
Dobosz Zbigniew
(2)
Fructus Nicolas
(2)
Gimmler Thorsten
(2)
Irzykowski Jarosław
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Moon Alan R
(2)
Sowula Katarzyna
(2)
Staniszewska Adrianna
(2)
Staniszewska Urszula
(2)
Sumińska Dorota
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Zmaczyńska Natalia
(2)
Żabicka Monika
(2)
Allers Jeffrey D
(1)
André Marc
(1)
Aramini Steven
(1)
Artymowska Aleksandra
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Barnden Betty
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Beyga Olga
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blevins Tyler
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Borsuk Karol
(1)
Bosley Andrew
(1)
Boyd Leonard
(1)
Bradley Kirsten
(1)
Brashaw David
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Błaszczykiewicz Paulina
(1)
Caban Jakub
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cattiaux Gérard
(1)
Chassapakis Dimitris
(1)
Chen Kuo Kang
(1)
Collette Xavier
(1)
Colovini Leo
(1)
Compagnoni Federica Monzio
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Cornett Günter
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Cuddy Robbin
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dawczak Beata
(1)
Dobra Katarzyna
(1)
Dombois Natalie
(1)
Drenda Olga
(1)
Drews Judith
(1)
Duc Monika
(1)
Eade James
(1)
Ejsing Jesper
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Faidutti Bruno
(1)
Fedyczak Bartek
(1)
Fischer Andrzej
(1)
Fiske Anna
(1)
Fowler Alys
(1)
Friedemann Friese
(1)
Gandon Francois
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Gorman Jack
(1)
Gołdyn Izabela
(1)
Grabowski Andrzej E
(1)
Grandirard Melaine
(1)
Griffits Heidi
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grundy Amber
(1)
Gródek Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(88)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(144)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(170)
Język
polski
(170)
nieznany (0 0)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(95)
Młodzież
(93)
9-13 lat
(75)
6-8 lat
(55)
Dorośli
(53)
14-17 lat
(50)
0-5 lat
(15)
18+
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Filateliści
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Sternik motorowodny
(1)
Żeglarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(11)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura angielska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura włoska
(2)
Rodzice
(1)
Temat
Minecraft
(17)
Gry komputerowe
(9)
Eksperymenty
(7)
Wakacje
(6)
Szachy
(5)
Roboty ręczne
(4)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Koty
(3)
Koń
(3)
Odpoczynek
(3)
Ogrodnictwo
(3)
Ogródki działkowe i przydomowe
(3)
Opieka nad zwierzętami
(3)
Rośliny
(3)
Zwierzęta
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Dzieci
(2)
Gry online
(2)
Konstrukcje
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Magia
(2)
Psy
(2)
Sen
(2)
Sztuka przetrwania
(2)
Trening sportowy
(2)
Uprawa roślin
(2)
Woda
(2)
Zwierzęta domowe
(2)
Alpinizm
(1)
Alpiniści
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Arystokracja
(1)
Arytmetyka
(1)
Balony
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bieganie
(1)
Biegi
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo
(1)
Chomik
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cukier
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Czas strefowy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytanie
(1)
Czytelnictwo
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dorosłość
(1)
Doświadczenia edukacyjne
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekologia
(1)
Elita społeczna
(1)
Figury geometryczne
(1)
Filatelistyka
(1)
Flagi
(1)
Fortnite (gra komputerowa)
(1)
Gra słów
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry planszowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Igrzyska Olimpijskie
(1)
Jeździectwo
(1)
Język polski
(1)
Kempingi
(1)
Konie
(1)
Kopalnie
(1)
Koperski, Romuald (1956- )
(1)
Kosmetyki naturalne i organiczne
(1)
Książki
(1)
Kuce
(1)
Kucharstwo
(1)
Kupcy
(1)
Kąpiele zimowe
(1)
Lis
(1)
Lody (słodycze)
(1)
Ludność
(1)
Mackiewicz, Tomasz (1975-2018)
(1)
Majsterkowanie
(1)
Makramy
(1)
Matematyka
(1)
Miasta
(1)
Mięczaki
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Mydła
(1)
Mysz
(1)
Nauka czytania
(1)
Odporność
(1)
Ośrodki wypoczynkowe
(1)
PRL
(1)
Pamięć
(1)
Papieroplastyka
(1)
Parki narodowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
2001-
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Himalaje (góry)
(1)
Jurata (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Jastarnia)
(1)
Majsterkowanie
(1)
Nanga Parbat (góra)
(1)
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Ocean Atlantycki
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Śrem (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(69)
Gry i zabawy umysłowe
(43)
Poradnik
(38)
Gry w karty
(21)
Publikacja bogato ilustrowana
(20)
Gry edukacyjne
(9)
Książka dla najmłodszych
(9)
Opracowanie
(7)
Gry paragrafowe
(4)
Gry i zabawy
(3)
Książka obrazkowa
(3)
Podręcznik
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Gry w kości
(2)
Komiks
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Autograf
(1)
Biografia
(1)
Fantasy
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Katalog filatelistyczny
(1)
Ksiązka dla najmłodszych
(1)
Książki mówione
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Pamiętniki niemieckie
(1)
Przepisy kuliinarne
(1)
Relacja z podróży
(1)
Reportaż
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1182)
Edukacja i pedagogika
(451)
Socjologia i społeczeństwo
(435)
Medycyna i zdrowie
(283)
Biologia
(279)
Hobby i czas wolny
(173)
Psychologia
(274)
Kultura i sztuka
(245)
Podróże i turystyka
(201)
Literaturoznawstwo
(181)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(172)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(170)
Religia i duchowość
(139)
Etnologia i antropologia kulturowa
(131)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(128)
Rozwój osobisty
(108)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(105)
Geografia i nauki o Ziemi
(90)
Kultura fizyczna i sport
(87)
Fizyka i astronomia
(85)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(74)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(50)
Kulinaria
(48)
Filozofia i etyka
(45)
Ochrona środowiska
(44)
Architektura i budownictwo
(43)
Językoznawstwo
(39)
Informatyka i technologie informacyjne
(38)
Styl życia, moda i uroda
(38)
Nauka i badania
(36)
Zarządzanie i marketing
(35)
Inżynieria i technika
(34)
Media i komunikacja społeczna
(31)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(26)
Praca, kariera, pieniądze
(26)
Transport i logistyka
(22)
Rolnictwo i leśnictwo
(21)
Chemia
(19)
Matematyka
(16)
Archeologia
(11)
Dom i ogród
(8)
173 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, [2021]. - 1 pudełko (4 plansze graczy, 4 szpulki, 50 żetonów zabawek, 4 sznurki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x5 cm + instrukcja ( 4 strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy : 2-4 ; czas gry : 20 minut
Gra o kotach biegających za kłębkiem! Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (40 znaczników, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 22x28x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Liczba graczy : 2-4 ; czas gry : 30 min.
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Lokomotywa = Aramini Circus / Steven Aramini. - Gliwice : Portal Games, 2016. - 1 gra (48 kart zwierząt, 40 kart wagonów, 10 kart dodatkowych, 4 karty Lokomotyw, 4 żetony zamiany, 1 żeton Dyrektora Cyrku) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 2-3 osób.
Czas rozgrywki: 20 min.
Lokomotywa to gra dla całej rodziny, w której będziecie doczepiać do swojej lokomotywy kolejne wagony - pełne lwów, żyraf, niedźwiedzi i innych zwierzaków! Reguły gry są bardzo proste. W swojej turze gracz może dobrać kartę na rękę lub zapłacić zebranymi wcześniej kartami, by kupić nowy wagonik spośród dostępnych na stole i dołączyć go do lokomotywy. Dołączane do siebie wagony muszą jednak pasować - albo rodzajem zwierząt, jakie w nim przewozimy, albo ich liczbą. Tu tkwi cała trudność i zabawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziesięć niezwykłych labiryntów i mały chłopiec, który wyrusza w cudowną podróż, chcąc dotrzeć do swoich przyjaciół. Dołącz do niego! Skacz po drzewach, pełznij przez rury, gub drogę na pustyni i nie pokłuj się w gąszczu kaktusów… Nastrojowe, subtelne ilustracje do "Wplątanego w labirynty" znalazły się w finale konkursu współorganizowanego przez Międzynarodowe Targi Książki Dziecięcej w Bolonii – Silent Book Contest – i z pewnością zachwycą poszukiwaczy przygód w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niezbędnik młodego ekologa! Chcesz coś zmienić w świecie wokół siebie? Nie czekaj na dorosłość, z tą książką uda ci się to zrobić już teraz. Wyzwania, wyczyny i rewolucyjne zmiany, które pomogą ci ulepszyć siebie, sąsiedztwo i cały świat! Spędź dzień bez prądu, opracuj mapę dźwiękową swojego miasta, ogranicz swój ślad węglowy, a przy tym wszystkim dobrze się baw! Możesz stawić czoła wyzwaniom w pojedynkę, ale wiemy, że rewolucje są zaraźliwe. Autor ulubionych książek aktywnościowych dla młodzieży proponuje kolejny zestaw działań, które pomogą oderwać się od ekranów i zrobić coś dobrego dla siebie i dla świata. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marzysz o wielkich odkryciach i fantastycznych przygodach, ale nie wiesz, jak zacząć? Pomoże ci ten niezwykły przewodnik w formie notesu z gumką, w którym znajdziesz aż 50 misji do wykonania przed ukończeniem 13 lat. Myślisz, że potrafisz zbudować domek na drzewie? Zrobić gigantyczną bańkę mydlaną? A czy uda ci się nakarmić siedem różnych gatunków zwierząt? Przyznawaj sobie punkty za odwagę i kreatywność, zapisuj wszystkie zadania i koniecznie zaproś przyjaciół do zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy umiałbyś żyć jak dorosły? Potrafisz wymienić żarówkę, zaplanować podróż, poruszać się samodzielnie komunikacją, a może umiesz zmienić oponę w samochodzie? Jeśli jeszcze nie, to nic straconego – czeka na ciebie 50 sekretnych misji, których wypełnienie pomoże ci odnaleźć się w tajemniczym świecie dorosłych, a może nawet zyskać ich uznanie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to kompendium wiedzy dla wszystkich amatorów robótek na drutach. Początkujący zapoznają się z podstawami – od wyboru drutów oraz włóczek, przez czytanie wzorów i schematów, po proste techniki. Natomiast zaawansowani poszerzą swoje umiejętności o bardziej skomplikowane ściegi czy projektowanie. Wszystkie ściegi i techniki zilustrowano poglądowymi fotografiami, diagramami bądź ilustracjami: od ściegu pończoszniczego po koronkowe wykończenie, od warkoczy po wzory żakardowe czy wrabiane. Wyjaśniono niezbędne techniki, przedstawiając je w kolejności, w jakiej będą potrzebne podczas pracy: od nabierania oczek przez narzucanie i spuszczanie po wykonanie dziurek, kieszeni i ściągaczy. W ramkach umieszczono dodatkowe pomysły oraz sugestie, w jaki sposób radzić sobie z najczęściej pojawiającymi się kłopotami i jak unikać błędów. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 IV (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata. Architekci / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (235 kart - o 8 różnych rewersach, 7 pięcioczęściowych Cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów Postępu, 6 znaczników Konfliktów, 28 żetonów Zwycięstwa, 1 znacznik Kota wraz z podstawką) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x23x9 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 29 cm).
Liczba graczy : 2-7 ; czas gry : 25 minut.
Architekci 7 cudów świata to dynamiczna gra rodzinna, doskonała na początek przygody z planszówkami! Podczas rozgrywki staramy się wznieść własną budowlę, jak najlepiej wykorzystując efekty dostępnych kart. W swojej turze wybierasz 1 z 3 kart, na których znajdziesz różne postacie pomocne w zdobywaniu surowców do budowy cudów, dokonywaniu odkryć naukowych oraz toczeniu bitew z sąsiadami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko / autor Antoine Bauza ; [ilustracje] Nicolas Fructus, Picksel, Yuio. - Gdańsk : Rebel ; [2019]. - 1 gra (28 płytek pól uprawnych, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniania, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figurka ogrodnika) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja.
Czas gry 45-60 minut ; liczba graczy 2-4
Dawno temu Cesarz Chin w geście przyjaźni ofiarował Cesarzowi Japonii wielka pandę. Tobie zaś przydzielono wymagające zadanie zaopiekowania się bambusowym ogrodem, by panda miała gdzie mieszkać. Uprawiaj i nawadniaj tarasy z pędami bambusa, aby jedyne jedzenia jakie jest przez nią akceptowane, rosło w obfitości. Jednak przede wszystkim pilnuj, aby to święte stworzenie nie pożarło wszystkich młodych pędów. W tej grze będziesz realizował z innymi ogrodnikami o względy cesarza. Sadź, nawadniaj, buduj palisady, przewiduj pogodę i nie daj się przechytrzyć konkurentom oraz wiecznie głodnej pandzie. Dzięki prostym zasadom, niebanalnym wyborom i przepięknemu wykonaniu gra spodoba się niemal każdemu. Daj porwać się czarowi japońskich ogrodów i zasiądź do gry z przyjaciółmi bądź rodziną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Niesłabin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau. - [Gdańsk] : Rebel, [2021]. - 1 gra (30 kart ) : tektura, kolor ; w okrągłym, metalowym pudełku + instrukcja.
Gra dla 2-5 osób ; zas rozgrywki : 10 min.
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyler „Ninja” Blevins to jeden z najlepszych graczy w Fortnite na świecie. Ma ponad 14 milionów obserwatorów na platformach gamingowych i 21 milionów subskrybentów na YouTube. Zaczynał jednak zupełnie zwyczajnie, uprawiając sport i grając w gry wideo dla przyjemności. Teraz Ninja napisał książkę, którą sam chciałby przeczytać, gdyby dopiero rozpoczynał swoją przygodę z graniem. Dzieli się w niej swoimi sposobami na to, jak przygotować się do grania i pokonać przeciwników. Poznaj ten wyjątkowy zbiór praktycznych wskazówek dla każdego, dla kogo gry stanowią ważną część życia! Dowiedz się, jak: - przygotować swój sprzęt do gier - wyznaczyć sobie cele - zbudować strategię - rozwijać swój zmysł gracza - zebrać dobry zespół - umiejętnie streamować - stworzyć społeczność online i o wiele więcej! Gry wideo wciąż się zmieniają, ale niektóre aspekty grania pozostają niezmienne. Pamiętaj o tym, a zobaczysz, że już nigdy w żadnej grze nie będziesz zupełnym nowicjuszem. Kto wie, może kiedyś pokonasz nawet Ninję? To zależy tylko od ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/799 III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2013. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x6,5cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 30 minut.
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Świat Dysku : Sekary / autorzy Leonard Boyd i David Brashaw ; ilustracje Amber Grundy ; tłumaczenie Grażyna Kościelna, w oparciu o przekład autorstwa Piotra W. Cholewy. - Wersja polska. - Opole : Phalanx Games, [2016]. - 1 gra (plansza, 16 drewnianych bloczków Lamp, karta naklejek na bloczki Lamp, 36 kart Wiadomości, 12 kart Protokołu Naprawy, 8 kart Zgłoszenia Zdarzenia, 8 kart Logu Operatora, 48 Żakardów, 4 drewniane Pionki Graczy, znacznik Krasnoluda Głębinowego, 24 drewniane Znaczniki Przekazu, 12 drewnianych Pionków Wież Sekarowych, drewniany Pionek Poczmistrza Urzędu Pocztowego, karta Alfabetu Sekarowego, klepsydra, worek na Żakardy) : karton, plastik, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 25x25x5 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 23x23 cm).
Gra planszowa oparta na fabule książki "Piekło Pocztowe" ze "Świata Dysku" Sir Terry'ego Pratchetta.
Gra zawiera 3 warianty rozgrywki: rywalizacyjny, kooperacyjny oraz dla młodszych graczy!
Liczba graczy: 2-4.
„Świat Dysku: Sekary” to trzecia po „Świat Dysku: Ankh-Morpork” i „Świat Dysku: Wiedźmy” gra planszowa z fantastycznego uniwersum Świata Dysku. W grze wcielacie się w role operatorów wież sekarowych – optycznych telegrafów, używających skomplikowanego systemu lamp i migawek do przekazywania liter. Zadaniem operatora jest jak najszybsze przesłanie słownej wiadomości – swojej wiadomości! Zatem słowa "jak najszybsze" możecie zamienić na "byle przed innymi" i wyciągnąć z tego właściwe wnioski… Chyba, że do wyścigu włączy się niejaki Moist von Lipwig i kierowany przez niego Urząd Pocztowy Ankh-Morpork - wtedy trzeba będzie przyjąć czasowe zawieszenie broni, by wspólnie dopiec zacofanym pocztowcom! "Świat Dysku: Sekary" to szybka i pełna interakcji gra planszowa, w której pokażecie mistrzom słownych układanek, że do pracy w telegrafie Świata Dysku bardziej użyteczne są twarde łokcie, niż znajomość alfabetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Warzywa lub zioła samodzielnie wyhodowane w domu? Własnoręcznie wykonana doniczka? Hotelik dla pszczół? Ogród w słoiku? Wystarczy mieć ogródek, balkon lub po prostu parapet i odrobinę cierpliwości, a owoce własnej pracy na pewno przyniosą dzieciakom wiele satysfakcji. To prawdziwa frajda obserwować dzień po dniu, jak rośnie zasadzony przez nas kwiat, jeść kanapki z warzywami lub ziołami wyhodowanymi w domu czy przydomowym ogródku, karmić ptaki i poznawać tajemnice przyrody. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Nareszcie! Tajemnicza "Księga rytuałów" trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić. Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie nauczysz się operowania alchemicznymi składnikami, by na końcu przeprowadzać rytuały. Co istotne, większość zagadek możesz rozwiązywać w dowolnej kolejności, krok po kroku odkrywając historię "Księgi". Do gry potrzebny będzie smartfon lub komputer połączony z internetem. Aplikacja pozwoli Ci sprawdzić poprawność odpowiedzi oraz da dostęp do podpowiedzi. Zagadki nie wymagają żadnej dodatkowej wiedzy, nie będziesz więc musiał szukać informacji w internecie. Książka i aplikacja, to jedyne czego potrzebujesz, by przejść "Księgę Rytuałów".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stella : Dixit universe / Gérald Cattiaux, Jean-Louis Roubira ; ilustracje Jérôme Péllisier ; tłumaczenie Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 pudełko (plansza, 84 karty Dixit, 96 kart haseł, 4 karty haseł "Odkrywanie świata", 10 kart haseł do samodzielnego uzupełnienia, 6 żetonów latarni, 4 znaczniki rundy, pionek zwiadowcy, 6 tablic suchościeralnych, tablica suchościeralna z tabelą wyników, 6 pisaków i 6 ścierek) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 26 cm).
Gra dla 3-6 graczy.
Czas rozgrywki 30 min.
Poszukiwacze gwiazd! Wyruszcie w podróż po nieboskłonie i sprowadźcie do swojego świata nieco światła. Stella to gra rywalizacyjna osadzona w Uniwersum Dixita, w której gracze interpretują ilustracje pod kątem wspólnie wylosowanego hasła. Wybieraj te same grafiki, co inni, aby zwyciężyć! Podejmuj skalkulowane ryzyko, ale uważaj, bo zachłanność może się skończyć Twoim upadkiem w odmęty ciemności!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne prace wykopaliskowe nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła – jedyne co po niej pozostało, to ten dziennik… jego druga część.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvátil ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (16 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 7 kart niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, 200 kart z 400 kryptonimami, klepsydra) : karton, plastik, tektura, kolor ; 16x23x6 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-8+ ; czas gry 15 min.
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej