Gry paragrafowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Proza
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
(9)
Wypożyczalnia Główna dla Dzieci
(4)
Autor
Chassapakis Dimitris
(3)
Aldaz Diego
(2)
Gutowska-Nowak Barbara
(2)
Bejda Sławomir
(1)
Caban Jakub
(1)
Dębek Irena
(1)
Ferrari Camille
(1)
Gołdyn Izabela
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Guerrero Rafa
(1)
Gumpert Steffen
(1)
Kacperski Ernest (1980- )
(1)
Kafas Giorgos
(1)
Kiafas Giorgios
(1)
Knight Tom
(1)
Laguna Carolina
(1)
Pfeiffer Boris
(1)
Saudo Coralie
(1)
Sfiligoi Andrea
(1)
Skarn
(1)
Skup Anna
(1)
Słowikowski Marcin
(1)
Tom
(1)
Tudhope Simon
(1)
Álvarez Blanca
(1)
Ślubowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(12)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(6)
Dzieci
(4)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura norweska
(1)
Temat
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Chłopcy
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Potwory
(2)
Archeologia
(1)
Cień
(1)
Kopalnie
(1)
Magia
(1)
Nawiedzone zamki
(1)
Ogry
(1)
Podróże w czasie
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Prehistoria
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Skarby
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Uczniowie
(1)
Uprowadzenie
(1)
Walka
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Gatunek
Powieść
(9279)
Książka dla najmłodszych
(4736)
Wiersze
(4375)
Powieść obyczajowa
(4195)
Opowiadania i nowele
(2041)
Gry paragrafowe
(-)
Kryminał
(1887)
Książki mówione
(1713)
Dokumenty audiowizualne
(1554)
Thriller
(1503)
Powieść polska
(1458)
Fantasy
(1392)
Romans
(1147)
Powieść amerykańska
(1082)
Film fabularny
(1011)
Fantastyka
(830)
Opracowanie
(804)
Bajki i baśnie
(755)
Komiks
(711)
Saga rodzinna
(651)
Powieść historyczna
(573)
Publikacja bogato ilustrowana
(553)
Powieść przygodowa
(532)
Powieść dla młodzieży
(516)
Poradnik
(489)
Powieść angielska
(489)
Pamiętniki i wspomnienia
(476)
Biografia
(447)
Książki dla najmłodszych
(444)
Reportaż
(419)
Powieść psychologiczna
(414)
Dramat filmowy
(343)
Opowiadania dla dzieci
(327)
Sensacja
(325)
Powieść dla dzieci
(324)
Fraszki
(321)
Książka obrazkowa
(305)
Powieść norweska
(290)
Film animowany
(269)
Powieść niemiecka
(257)
Powieść erotyczna
(215)
Powieść kryminalna
(208)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(207)
Film familijny
(205)
Powieść biograficzna
(204)
Przypowieść
(200)
Komedia
(199)
Manga
(188)
Pieśń
(181)
Horror
(172)
Publikacje dla dzieci
(170)
Relacja z podróży
(166)
Antologia
(163)
Film amerykański
(162)
Gry planszowe
(151)
Film przygodowy
(149)
Publicystyka
(149)
Romans historyczny
(145)
Powieść fantasy dla młodzieży
(144)
Powieść fantastyczna dla młodzieży
(136)
Esej
(135)
Powieść szwedzka
(133)
Wywiad dziennikarski
(132)
Biografie
(130)
Monografia
(122)
Film biograficzny
(109)
Science fiction
(109)
Film obyczajowy
(107)
Książka obrazkowa (picturebook)
(104)
Powieść francuska
(102)
Podręcznik
(98)
Poemat
(93)
Tragedia
(88)
Film polski
(86)
Komedia filmowa
(85)
Treny
(85)
Analiza i interpretacja
(84)
Adaptacja filmowa
(82)
Pamiętniki polskie
(80)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(79)
Gry i zabawy umysłowe
(77)
Powieść autobiograficzna
(76)
Powieść hiszpańska
(73)
Legendy i podania
(71)
Felieton
(69)
Sonety
(69)
Film sensacyjny
(65)
Powieść fantast.-realist. dla dzieci
(64)
Przewodnik turystyczny
(63)
Opowiadania i nowele biograficzne
(62)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(61)
Powieść włoska
(57)
Opowiadania i nowele przygodowe
(56)
Film akcji
(55)
Rozprawa
(55)
Książka zabawka
(53)
Powieść australijska
(50)
Satyra
(50)
Komedia romantyczna
(49)
Dokumenty dźwiękowe
(48)
Ballada
(47)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Szybka i Bystrzak - neuroprzygody)
Szybka i Bystrzak wyruszyli w podróż do przeszłości i potrzebują Twojej pomocy, żeby zapamiętać przygody, które przydarzą im się po drodze, a potem bezpiecznie wrócić do domu. Czy uda Ci się zdobyć medal za superpamięć? Ćwicz pamięć i pokochaj czytanie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Nareszcie! Tajemnicza "Księga rytuałów" trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić. Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie nauczysz się operowania alchemicznymi składnikami, by na końcu przeprowadzać rytuały. Co istotne, większość zagadek możesz rozwiązywać w dowolnej kolejności, krok po kroku odkrywając historię "Księgi". Do gry potrzebny będzie smartfon lub komputer połączony z internetem. Aplikacja pozwoli Ci sprawdzić poprawność odpowiedzi oraz da dostęp do podpowiedzi. Zagadki nie wymagają żadnej dodatkowej wiedzy, nie będziesz więc musiał szukać informacji w internecie. Książka i aplikacja, to jedyne czego potrzebujesz, by przejść "Księgę Rytuałów".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne prace wykopaliskowe nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła – jedyne co po niej pozostało, to ten dziennik… jego druga część.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji. W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę. Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Interaktywna gra książkowa.
Książkowy escape room.
Kroniki CYPHER to książka inna niż wszystkie. W tej wyjątkowej zabawie zagadki czekają na każdej stronie, a odpowiedzi musisz udzielać poprzez specjalną aplikację na stronie internetowej. Spędź kreatywnie czas przy interaktywnej grze książkowej, której formuła stała się światowym fenomenem! Jesteś agentem CY.P.H.E.R., tajnej międzynarodowej organizacji zajmującej się "nierozwiązywalnymi", opartymi na kodach zagadkami. Czas ucieka, a Ty pomimo ginących na lewo i prawo agentów oraz potężnego przeciwnika, musisz złamać szyfry i zmienić przeznaczenie. Wyjątkowe doświadczenie Aby pokonać książkę, musisz pisać, rysować, szukać i zginać strony oraz myśleć wielotorowo, aby zdemaskować przeciwnika i rozwiązać tajemnicę. Rozwiązuj zagadki, rozglądaj się po wirtualnej przestrzeni, myśl nieszablonowo. Wszystko czego potrzebujesz do gry, to ołówek, połączenie z Internetem oraz otwarty umysł. Napotkałeś zagadkę, z którą masz problem? Spokojnie! Na specjalnie dedykowanej stronie internetowej znajdziesz podpowiedzi, które wyciągną cię z blokady. Poprowadź śledztwo, zbadaj wirtualne pokoje, zbierz podpowiedzi i rozwiąż wszystkie zagadki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szybka i Bystrzak - neuroprzygody)
Na okładce: Gra książkowa.
W szkole dzieje się coś podejrzanego! Kto może za tym stać? Podążając za wskazówkami rozsianymi w książce, pomóż Szybkiej i Bystrzakowi rozwikłać tajemnicę i ukończyć misję. Czy zdobędziesz medal za superuwagę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą… aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik… "Dziennik. Wyprawa 1907" to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/793 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych „Wyprawa 1907”. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry. • Ponad 40 zagadek • Wciągająca fabuła • Intuicyjne podpowiedzi • Wygodny system zapisu stanu gry
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niesamowita książka detektywistyczno-przygodowa, w której czytelnik ma wpływ na to, jak potoczy się akcja. Trójka głównych bohaterów towarzyszy panu Shawowi na planie filmowym w starym zamku, gdzie kręcony jest nowy horror, ale podczas pracy filmowcy wciąż napotykają na przeszkody i muszą zmagać się z kolejnymi awariami. Te wydarzenia stają się dla Piotra, Justusa i Boba doskonałą okazją do rozwikłania zagadki kryminalnej. To, co wydarzy się w starym zamku zależy także od Ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ty decydujesz! / Coralie Saudo, Camille Ferrari)
Oto klasyczna XVII-wieczna baśń o Jasiu i magicznej fasoli w atrakcyjnym, nowoczesnym wydaniu. Współczesny język i grafika, dynamiczna fabuła, krótkie teksty oraz interaktywna konstrukcja przypominająca grę to główne atuty serii bajek paragrafowych Ty decydujesz i jej najnowszej części „Jaś i magiczna fasola”.
W tej książce dziecko może robić to, co uwielbia najbardziej: o wszystkim DECYDOWAĆ. Mały czytelnik wciela się w syna biednej wdowy – poczciwego Jasia, którego mama posyła na targ, aby sprzedał jedyną krowę. Po drodze chłopak spotyka staruszka, który proponuje mu wymianę: zwierzę za magiczne fasolki. Tu Jaś-czytelnik musi wybrać po raz pierwszy: zgodzić się na wymianę czy nie? Podobne dylematy czekają na każdej stronie – czytelnik musi zdecydować, co zrobić z zaczarowanymi nasionami, czy wspiąć się po magicznej roślinie, czy pomóc smokowi i jak rozprawić się z ogrem. Za każdym wybiera jedną z dwóch ikonek, która za pomocą indeksu odsyła do różnych miejsc w książce.
Akcja bajki „Jaś i magiczna fasola” przypomina grę, angażuje dziecko i opiekuna, którzy na nowo odkrywają przygody znanych postaci i wspólnie mogą tworzyć nowe historie. Każda książka z serii Ty decydujesz to aż 5 alternatywnych zakończeń i 22 wersje fabuły, które możecie wspólnie miksować do woli!
"Ty decydujesz" to pierwsza tak interaktywna seria książek dla dzieci, które same decydują, jaki będzie przebieg opowieści, zmieniając i układając na nowo fabułę najpopularniejszych bajek na świecie! Dlatego książki z serii Ty decydujesz nigdy się dzieciom nie znudzą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/799 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce : Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty. Gra dla starszych graczy.
Na książce wyłącznie pseudonimy autora i ilustratora.
Co należy zrobić, gdy wilkołaki wyjdą na polowanie, a wampiry się przebudzą? Jak przystało na łowcę potworów – wykorzystać swoja umiejętności i pozbyć się ich wszystkich! Przeszukuj miasto, poluj na przerażające stworzenia, wykaż się wzorową odwagą w walce i wypełnij swoją misję, ponieważ bohaterem jesteś TY! Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie. Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie. Komu zaufasz? Z kim będziesz walczył? Którą ścieżką podążysz? W tej pięknie ilustrowanej książce obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej