Korzeniewski Przemysław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Mediateka
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(536)
Korzeniewski Przemysław
(-)
Krzyżanowski Julian
(424)
Konopnicka Maria
(370)
Zarawska Patrycja
(347)
Sienkiewicz Henryk
(311)
Otwinowska Barbara
(309)
Marciniakówna Anna
(301)
Mickiewicz Adam
(284)
Zimnicka Iwona
(281)
Kraszewski Józef Ignacy
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Steel Danielle
(251)
Roberts Nora
(249)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Drewnowski Jacek
(224)
Fabianowska Małgorzata
(224)
Courths-Mahler Jadwiga
(220)
Sandemo Margit
(216)
Słowacki Juliusz
(206)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Prus Bolesław
(189)
Chotomska Wanda
(178)
Mosek Katarzyna
(176)
Byczek Zuzanna
(165)
Mazan Maciejka
(164)
Jachowicz Stanisław
(159)
Żeromski Stefan
(159)
Pedersen Bente
(154)
Strzałkowska Małgorzata
(149)
Skowrońska Emilia
(144)
Kasdepke Grzegorz
(141)
Lech Justyna
(138)
Szulc Andrzej
(138)
Brzechwa Jan
(134)
Webb Holly
(134)
Chmielewska Joanna
(132)
King Stephen
(132)
Rolando Bianka
(131)
Głowińska Anita
(129)
Montgomery Lucy Maud
(127)
Lindgren Astrid
(126)
Andersen Hans Christian
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Skalska Katarzyna
(117)
Frączek Agnieszka
(116)
Just Anna
(116)
Clark Brenda
(115)
Górecka Barbara
(115)
Johansen Jorunn
(115)
Spirydowicz Ewa
(115)
Braiter Paulina
(114)
Gawryluk Barbara
(114)
Kraśko Jan
(113)
Hitchcock Alfred
(112)
Królicki Zbigniew A
(112)
Cholewa Piotr W
(109)
Musierowicz Małgorzata
(109)
Górski Wojciech
(108)
Masterton Graham
(107)
Kobyzew-Gładzka Elżbieta
(106)
Chomicz-Dąbrowska Lucyna
(105)
Iwaszkiewicz Jarosław
(105)
Liebert Jerzy
(105)
May Karol
(105)
Mróz Remigiusz
(104)
Fabisińska Liliana
(103)
Kledzik Emilia
(102)
Popławska Anna
(102)
Stelmaszyk Agnieszka
(102)
Szancer Jan Marcin
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Ingulstad Frid
(101)
Napierski Stefan
(101)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(100)
Stanecka Zofia
(100)
Tuwim Julian
(100)
Polkowski Andrzej
(99)
Supeł Barbara
(99)
Cussler Clive
(97)
Domańska Joanna
(97)
Krella-Moch Aneta
(97)
Lien Merete
(97)
Mortka Marcin
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Bourgeois Paulette
(95)
Piotrowska Eliza
(95)
Wilusz Tomasz
(95)
Możdżyńska Aldona
(94)
Ross Tony
(94)
Olejnik Donata
(93)
Żeleński-Boy Tadeusz
(93)
Onichimowska Anna
(91)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Dziki Zachód
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Innowacje / Carl Chudyk ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Lacerta, [2016]. - 1 gra (4 plansze gracza/skrót zasad, 105 kart innowacji- 21 w każdym kolorze, 5 kart dziedzin) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 14x20x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 17 cm).
Innowacje to gra taktyczna, w której stajesz się przywódcą cywilizacji. Twoim zadaniem jest rozwijanie swojej cywilizacji poprzez pozyskiwanie innowacji reprezentujących podstawowe odkrycia związane z dziesięcioma epokami naszej historii. Karty innowacji podzielone są na pięć grup kolorystycznych, co przekłada się na zwiększenie liczby opcji w grze oraz możliwość produkcji zasobów zwiększających siłę twojego ataku i obrony. Podczas gry będziesz zbierać te karty w swojej strefie w postaci stosów (każdy kolor osobno). Maksymalnie możesz więc posiadać pięć stosów. Na każdej karcie zapisany jest co najmniej jeden dogmat, który wskazuje ideologię twojej cywilizacji w danym momencie. W grze rozróżniane są dwa rodzaje dogmatów. Dogmat współpracy promuje wszystkich graczy produkujących co najmniej tyle samo zasobów co ty. Dogmat przymusu umożliwia podporządkowanie słabszych (produkujących mniej zasobów) cywilizacji twojej woli. Aktywuj te dogmaty, aby rozwijać swoją cywilizację szybciej niż robią to przeciwnicy. Pomimo tego, że możesz mieć tylko pięć kart aktywnych w jednej chwili, możesz korzystać z zasobów znajdujących się na kartach w głębi stosów (jeśli stosy te są rozsunięte). Zasoby zwiększają potęgę twojej cywilizacji. Dzięki nim możesz korzystać z kart innowacji swoich przeciwników, przeprowadzać ataki oraz bronić się przed atakami innych graczy. Przechytrz rywali i zgromadź wraz ze swoją cywilizacją najbardziej imponujące osiągnięcia na przestrzeni kolejnych wieków rozwoju. Trochę sprytu, dużo rozważnych decyzji i odrobina szczęścia - to niezbędne czynniki na drodze do zwycięstwa w Innowacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Innowacje : Echa przeszłości / Carl Chudyk ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Lacerta, [2016]. - 1 gra (1 plansza gracza/skrót zasad, 105 kart innowacji- 21 w każdym kolorze, 5 kart dziedzin) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 14x20x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 17 cm).
Nigdy dotąd cywilizacje nie walczyły aż tak zażarcie o pozostawienie po sobie śladu w historii! Odkrywajcie kolejne innowacje oraz zupełnie nowe działania, wnoszące do gry jeszcze więcej niesamowitych możliwości! Korzystajcie z przeszłych umiejętności dzięki echom swoich dawnych innowacji. Zwiększajcie wpływ bezpośrednio, dzięki kartom leżącym w waszych strefach. Wyprzedzajcie swoją epokę, badając innowacje z przyszłych epok. Od tej chwili możecie ścierać swoje cywilizacje nawet w pięć osób!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Azul / projekt gry Michael Kiesling ; ilustracje Chris Quilliams; projekt graficzny: Philippe Guérin, Karla ron & Marie-Eve Joly ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, ©2018. - 1 gra (100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 24 cm).
Czas gry: 30-45 minut ; liczba graczy: 2-4.
W grze Azul wcielisz się w artystę, układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Flick'em Up! : Dzika strzelanka / Jean-Yves Monpertuis przy współpracy z Gaetan Beaujannot ; ilustracje Chris Quilliams ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Lacerta, 2016. - 1 gra (12 figurek, 12 zdejmowanych kapeluszy, 10 żetonów kowbojów, 6 budynków, 1 szubienica, 72 żetonów : dymamit, rewolwer, strzelba i inne, 37 innych elementów : kaktusy, beczki, itp.) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 19x27x7 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 26 cm).
Liczba graczy : 2-10 ; czas gry : 45 min
Flick’em Up! to gra inne niż wszystkie, które dotychczas poznaliśmy. Tym razem Dziki Zachód przedstawiono w sposób zręcznościowy, polegający na pstrykaniu! Chcesz do kogoś strzelić? Postaw znacznik obok swojej postaci, wyceluj i pstryknij nim w kowboja przeciwnika! Nie liczcie na to, że podczas zabawy będziecie spokojnie siedzieć na krzesłach! Gra w dużej mierze polega na krążeniu wokół stołu i szukaniu najlepszych pozycji do strzału lub ruchu. Wszystko to na podstawie dziesięciu scenariuszy zamieszczonych w instrukcji. Brzmi dziko? Oczywiście, toż to Dziki Zachód. Sprawdźcie, co sądzimy o takim typie rozrywki! 𐉂
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Patchwork : polski folklor / Uwe Rosenberg ; ilustracje Jolanta Lendzioszek ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, 2020. - 1 gra (1 główna plansza czasu, 2 plansze kołder, 1 pionek neutralny, 1 żeton specjalny, 2 znaczniki czasu, 33 skrawki materiału, 50 żetonów guzików, 5 żetonów łatek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 20 cm).
Liczba graczy : 2 ; czas gry 30 minut.
Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki. Dziś jest formą sztuki z cennych tkanin projektanci wyczarowują cudowne włókiennicze kreacje. Największe arcydzieła powstają z nierównych kawałków materiału, dlatego tę właśnie technikę przyjęła większość artystycznego światka. Stworzenie pięknej kołdry nie jest jednak łatwe, wymaga wysiłku i czasu, a dostępne kawałki materiału nie zawsze chcą do siebie pasować. Musisz więc wybierać je bardzo uważnie i mieć solidny zapas guzików, który nie tylko pozwoli ci zakończyć kołdrę, ale uczyni ją lepszą i ładniejszą od rękodzieł konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej