120287
Książka
W koszyku
Kroniki CYPHER to książka inna niż wszystkie. W tej wyjątkowej zabawie zagadki czekają na każdej stronie, a odpowiedzi musisz udzielać poprzez specjalną aplikację na stronie internetowej. Spędź kreatywnie czas przy interaktywnej grze książkowej, której formuła stała się światowym fenomenem! Jesteś agentem CY.P.H.E.R., tajnej międzynarodowej organizacji zajmującej się "nierozwiązywalnymi", opartymi na kodach zagadkami. Czas ucieka, a Ty pomimo ginących na lewo i prawo agentów oraz potężnego przeciwnika, musisz złamać szyfry i zmienić przeznaczenie. Wyjątkowe doświadczenie Aby pokonać książkę, musisz pisać, rysować, szukać i zginać strony oraz myśleć wielotorowo, aby zdemaskować przeciwnika i rozwiązać tajemnicę. Rozwiązuj zagadki, rozglądaj się po wirtualnej przestrzeni, myśl nieszablonowo. Wszystko czego potrzebujesz do gry, to ołówek, połączenie z Internetem oraz otwarty umysł. Napotkałeś zagadkę, z którą masz problem? Spokojnie! Na specjalnie dedykowanej stronie internetowej znajdziesz podpowiedzi, które wyciągną cię z blokady. Poprowadź śledztwo, zbadaj wirtualne pokoje, zbierz podpowiedzi i rozwiąż wszystkie zagadki!
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 III (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. okł.: Dziennik : Kroniki Cypher
Uwaga ogólna
Interaktywna gra książkowa.
Książkowy escape room.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej