Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia główna
(1)
Author
Rosa Grażyna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora, czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku. W zależności od rodzaju, celów i zasobów organizacji, warunków konkurencji, struktury rynku, rodzaju odbiorców, a także gotowości do podjęcia ryzyka, w literaturze prezentowane są trzy główne modele komunikacji: masowej, interpersonalnej oraz komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym. Celem naukowo-badawczym monografii jest zarysowanie wielowątkowej problematyki oddziaływania światowych trendów i przeobrażeń społeczno-gospodarczych na ewolucję komunikacji marketingowej i ukierunkowanie jej na nowoczesne formy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia główna
Copies are only available in the library: sygn. C 004 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again