Języki programowania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
(2)
Autor
Kulesza Radosław
(2)
Langa Sebastian
(2)
Leśniakiewicz Dawid
(2)
Pełka Piotr
(2)
Kucharska Nikola
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Młodzież
(2)
9-13 lat
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(5497)
Powieść polska
(4773)
Powieść angielska
(2921)
Książka dla najmłodszych
(2408)
Kobieta
(2256)
Języki programowania
(-)
Przyjaźń
(1718)
Rodzina
(1431)
Tajemnica
(1325)
Powieść norweska
(1319)
Miłość
(1273)
Saga
(1191)
Relacje międzyludzkie
(1048)
Historia Polski
(1044)
Powieść niemiecka
(1037)
Lektura szkolna
(1011)
Powieść francuska
(977)
Poezja polska
(910)
Powieść obyczajowa
(857)
Śledztwo i dochodzenie
(800)
Nastolatki
(797)
Zwierzęta
(782)
Opowiadania dla dzieci
(757)
Dziewczęta
(742)
Zabójstwo
(702)
Powieść sensacyjna
(693)
Magia
(678)
Powieść młodzieżowa
(604)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(594)
II wojna światowa
(591)
Uczucia
(589)
Powieść fantast.-realist. dla dzieci
(586)
II wojna światowa (1939-1945)
(544)
Sekrety rodzinne
(523)
Rodzeństwo
(521)
Trudne sytuacje życiowe
(517)
Relacja romantyczna
(504)
Powieść kryminalna
(481)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(470)
Policjanci
(448)
Małżeństwo
(444)
Wybory życiowe
(440)
Dzieci
(428)
Osoby zaginione
(422)
Boże Narodzenie
(410)
Podróże
(403)
Powieść przygodowa
(401)
Życie codzienne
(374)
Opowiadania polskie
(371)
Uczniowie
(357)
Ludzie a zwierzęta
(350)
Biografia
(348)
Psy
(336)
Matki i córki
(319)
Zakochanie
(309)
Żydzi
(309)
Historia literatury polskiej
(304)
Koty
(303)
Uprowadzenie
(297)
Wspomnienia
(296)
Wakacje
(289)
Fantasy
(280)
Dziadkowie i wnuki
(279)
Region
(279)
Poszukiwania zaginionych
(276)
Chłopcy
(272)
Dramat polski
(268)
Thriller
(268)
Przestępczość zorganizowana
(255)
Przepisy kulinarne
(251)
Medycyna
(248)
Wielkopolska
(247)
Ojcowie i córki
(245)
Polityka
(243)
Powieść historyczna
(242)
Powieść autobiograficzna
(241)
Muzyka
(240)
Dziennikarze
(237)
Historia
(236)
Literatura polska
(236)
Psychologia
(232)
Bajeczki dla najmłodszych
(228)
Krainy i światy fikcyjne
(223)
Marzenia
(221)
Baśń
(220)
Seryjni zabójcy
(213)
Stworzenia fantastyczne
(213)
Władcy
(213)
Arystokracja
(212)
Opowiadania
(209)
Religia
(204)
Zemsta
(201)
Filozofia
(196)
Czarownice i czarownicy
(189)
Śmierć
(189)
Studenci
(188)
Fantastyka
(186)
Prywatni detektywi
(184)
Horror
(183)
Poznańskie środowisko literackie
(183)
Samotność
(183)
Gatunek
Komiks
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Uwielbiasz grać? Interesujesz się programowaniem? Nie możesz się oderwać od komputera? Świetnie! Uwolnij swoją kreatywność i zacznij tworzyć własne gry z Robloxem. Ta książka pomoże Ci postawić pierwsze kroki w środowisku Roblox Studio i poprowadzi Cię przez wszystkie etapy pracy nad grą. Stworzysz wirtualny świat, powołasz do życia barwne postaci, przygotujesz ciekawe scenariusze i przeżyjesz niesamowitą przygodę, jaką jest programowanie. Odkryj niezbędne narzędzia, naucz się języka Lua i rozwiń swoje umiejętności programistyczne. Sprawdź, ile satysfakcji daje tworzenie. Dowiedz się, jak osiągnąć najlepsze efekty. Pokaż światu, na co Cię stać! Poznaj Robloxa od podszewki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna dla Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej