Rosa Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna Dorośli
(1)
Czytelnia główna
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2481)
Kozioł Paweł
(2012)
Kotwica Wojciech
(795)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(536)
Rosa Grażyna
(-)
Krzyżanowski Julian
(424)
Konopnicka Maria
(371)
Zarawska Patrycja
(347)
Sienkiewicz Henryk
(311)
Otwinowska Barbara
(309)
Marciniakówna Anna
(301)
Mickiewicz Adam
(284)
Zimnicka Iwona
(281)
Kraszewski Józef Ignacy
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Steel Danielle
(251)
Roberts Nora
(249)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Drewnowski Jacek
(224)
Fabianowska Małgorzata
(224)
Courths-Mahler Jadwiga
(220)
Sandemo Margit
(216)
Słowacki Juliusz
(206)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Prus Bolesław
(189)
Chotomska Wanda
(178)
Mosek Katarzyna
(176)
Byczek Zuzanna
(165)
Mazan Maciejka
(164)
Jachowicz Stanisław
(159)
Żeromski Stefan
(159)
Pedersen Bente
(154)
Strzałkowska Małgorzata
(149)
Skowrońska Emilia
(145)
Kasdepke Grzegorz
(141)
Lech Justyna
(138)
Szulc Andrzej
(138)
Brzechwa Jan
(134)
Webb Holly
(134)
Chmielewska Joanna
(132)
King Stephen
(132)
Rolando Bianka
(131)
Głowińska Anita
(129)
Montgomery Lucy Maud
(127)
Lindgren Astrid
(126)
Andersen Hans Christian
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Napierski Stefan
(119)
Skalska Katarzyna
(118)
Frączek Agnieszka
(116)
Just Anna
(116)
Clark Brenda
(115)
Górecka Barbara
(115)
Johansen Jorunn
(115)
Spirydowicz Ewa
(115)
Braiter Paulina
(114)
Gawryluk Barbara
(114)
Kraśko Jan
(113)
Hitchcock Alfred
(112)
Królicki Zbigniew A
(112)
Cholewa Piotr W
(109)
Musierowicz Małgorzata
(109)
Górski Wojciech
(108)
Masterton Graham
(107)
Kobyzew-Gładzka Elżbieta
(106)
Chomicz-Dąbrowska Lucyna
(105)
Iwaszkiewicz Jarosław
(105)
Liebert Jerzy
(105)
May Karol
(105)
Mróz Remigiusz
(104)
Fabisińska Liliana
(103)
Stanecka Zofia
(103)
Kledzik Emilia
(102)
Popławska Anna
(102)
Stelmaszyk Agnieszka
(102)
Szancer Jan Marcin
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Ingulstad Frid
(101)
Tuwim Julian
(101)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(100)
Polkowski Andrzej
(99)
Supeł Barbara
(99)
Cussler Clive
(97)
Domańska Joanna
(97)
Krella-Moch Aneta
(97)
Lien Merete
(97)
Mortka Marcin
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Bourgeois Paulette
(95)
Piotrowska Eliza
(95)
Wilusz Tomasz
(95)
Możdżyńska Aldona
(94)
Ross Tony
(94)
Olejnik Donata
(93)
Żeleński-Boy Tadeusz
(93)
Onichimowska Anna
(92)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Usługi
(2)
Ekonomika
(1)
Handel
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Transport i logistyka
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rodzajów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: * kompleksowe ujęcie, * podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, * przykłady z praktyki, * bogata bibliografia, * indeks rzeczowy. Książka jest podręcznikiem akademickim do przedmiotu ekonomika usług , może również okazać się bardzo przydatna praktykom gospodarczym, w tym politykom szczebla centralnego i lokalnego, działającym w sektorze usług. Treść książki jest identyczna z treścią książki o numerze ISBN 83-01-14488-2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia główna
Brak informacji o dostępności: sygn. C 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora, czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku. W zależności od rodzaju, celów i zasobów organizacji, warunków konkurencji, struktury rynku, rodzaju odbiorców, a także gotowości do podjęcia ryzyka, w literaturze prezentowane są trzy główne modele komunikacji: masowej, interpersonalnej oraz komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym. Celem naukowo-badawczym monografii jest zarysowanie wielowątkowej problematyki oddziaływania światowych trendów i przeobrażeń społeczno-gospodarczych na ewolucję komunikacji marketingowej i ukierunkowanie jej na nowoczesne formy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej