120189
Książka
W koszyku
Autorzy tekstów zgromadzonych w niniejszym tomie spróbowali przyjrzeć się temu, co chcieli czytać i oglądać, czego słuchać i jak się bawić obywatele PRL. Interesowała ich przestrzeń między projektem ideologicznym a kontestacją. Poddali analizie zarówno same teksty kultury popularnej, jak i zjawisko ich społecznego funkcjonowania. Wspólnym mianownikiem dla analizowanych w tomie zjawisk stała się ich popularność wśród odbiorców, niezależnie od tego, czy mieściły się one w obiegu oficjalnym, czy też wykraczały poza jego granice.
Status dostępności:
Czytelnia główna
Brak informacji o dostępności: sygn. C 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 237-[244]. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej