120888
Book
In basket
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Publikacja zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. [ce.de.wu.pl].
Availability:
Czytelnia główna
Brak informacji o dostępności: sygn. C 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykazy aktów prawnych na stronach 155-161.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again