120418
Book
In basket
E-mebel, e-talerz, e-bransoletka - dlaczego najnowsze osiągnięcia techniki należy przyjmować z dużą dozą ostrożności? Niniejszy, pierwszy tom Serii Prawa Designu, mody i Reklamy poświęcony został instytucji prywatności w Internecie z perspektywy technologii lokalizacyjnych, jak też technologii ubieralnych i wszczepialnych. Autorzy w błyskotliwy sposób opisują mechanizmy funkcjonowania świata cyfrowego i czyhające w nim zagrożenia dla prywatności biorąc na warsztat najnowsze dokumenty UE. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym krytyczna analiza tej tematyki pozwoli na odnalezienie się w wyznaniach stawianych w ich codziennej praktyce.
Availability:
Czytelnia główna
Copies are only available in the library: sygn. C 34 (1 egz.)
Notes:
General note
Nazwy autorów na okładce i stronach 328-335.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 305-327. Wykaz aktów prawnych na stronach 13-26.
Target audience note
Dla każdego użytkownika sieci, studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, profesjonalistów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again